زمین سبز

راه حلّهائی برای آلودگی پلاستیک

زمین سبز

راه حلّهائی برای آلودگی پلاستیک

چگونه خوابی آرام داشته باشیم؟

 

مشکلات مربوط به خواب؛ کابوسهای شبانه، بی خوابی، احساس خشکی پس از خواب و ...، در عصر ما، به امری رایج، مبدل گشته اند. بر اساس یافته های تحقیقات علوم روحی، بعد روحی ما تأثیر عمیقی بر کیفیت خوابمان، خواهد گذاشت. از آنجائی که حالت و جهت خوابیدن و زمان رفتن به رختخواب، بر کیفیت خواب افراد، اثرگذار است، توجه به آنها، خوابی آرام را برای ما، به همراه خواهد داشت. 

1- حالت خواب:

الف- تأثیرات خوابیدن بر پهلوی چپ: جذب شعور الهی - به وجود آوردن سپری از شعور الهی، در اطراف بدن - افزایش انرژی حیاتی بدن - ایجاد حلقه ای از انرژی الهی، در سر.

ب- تأثیرات خوابیدن بر پهلوی راست: فعال کردن سپری محافظتی - ایجاد پوششی از انرژی منفی، در اطراف فرد.

ج- تأثیرات خوابیدن بر پشت: افزایش احتمال ابتلاء به « فلج خواب » - در معرض انرژیهای منفی، واقع شدن.

د- تأثیرات خوابیدن بر روی شکم: مستعد در معرض حملات انرژیهای منفی، قرار گرفتن - افزایش تمایلات منفی.

در صورتی که شخصی به 55 درصد سطح روحی، دست یابد، تأثیرات منفی خوابیدن بر پشت، در مورد وی، صدق نخواهد کرد.

2- زمان خواب:

زود خوابیدن شامل فوائد بسیاریست؛ چرا که بیدار ماندن پس از غروب آفتاب، دارای مضراتیست که عبارتند از: الف- بعد از غروب آفتاب - بین 6 عصر تا 9 شب - ناخالصی روحی - چه در محیط و چه در انسانها - شروع به افزایش، می کند. ب- بین 9 تا 12 شب، اعمال ما کم اثرتر و کم نتیجه تر خواهند شد. ج- بین 12 نیمه شب تا 3 بامداد، ناخالصی روحی به اوج خود، می رسد. از آن رو که میان ساعت 3 تا 6 بامداد، ارتعاشات مثبت موجود در محیط، به نحو مؤثری، ما را در انجام وظائفمان، یاری می رسانند، زود خوابیدن و متعاقب آن، زود بیدار شدن مفید خواهد بود.

3- جهت خواب:

الف- تأثیرات خوابیدن به نحوی که سر به سمت شرق، باشد: جذب ارتعاشات مثبتی که از سمت شرق، می آیند - پس از بیداری، احساس انرژی بیشتری می کنیم.

ب- تأثیرات خوابیدن به نحوی که پا به سمت جنوب، باشد: قرار دادن بدن در معرض ارتعاشات منفی - احساس سنگینی و خشکی، پس از بیداری.

علاوه بر رعایت نکات فوق، انجام موارد زیر در داشتن خوابی آرامتر، به شما، یاری می رسانند: 1- با استفاده از یک عدد عود طبیعی و مناسب خود، محیط را پاکسازی نمائید. جهت یافتن عود مناسب خود، کافیست همه عودها را در مورد خود، آزمایش کنید و ببینید کدام یک برای شما، مناسب می باشد. اگر در حین استفاده از عودی، دچار حالات سردرد، تنگی نفس، اضطراب و ...، شدید، مطمئن باشید عود مناسب شما همان است؛ چرا که این حالات نشان دهنده مبارزه انرژیهای مثبت موجود در عود با انرژیهای منفی موجود در شما و محیط، است؛ مگر آنکه مشکلات فیزیکی موجود در شما؛ از جمله مشکلات ریوی و ...، مسبب این حالتها، شده باشند. 2- از خداوند، بخواهید در طول شب، شما را مورد محفاظت خود، قرار دهد. 3- مقداری کافور طبیعی روی رختخواب، بپاشید.