زمین سبز

راه حلّهائی برای آلودگی پلاستیک

زمین سبز

راه حلّهائی برای آلودگی پلاستیک

روش « شفادهی جسمی، روانی و روحی با آب نمک »

 

یکی از شیوه های درمان طبیعی بیماریهای مختلف جسمی و روحی، « شفابخشی با آب نمک » است. این روش می تواند در رفع استرس، تفکر بیش از اندازه، افسردگی، تفکر مبهم و غیرواضح ، رخوت و سایر بیماریهای فیزیکی، به شکل مؤثری، عمل نموده و شما را در داشتن حس تازگی، آرامش، شادی، توازن روحی و انرژی بیشتر، یاری رساند. در این روش، آب و نمک باعث جذب انرژیهای منفی موجود در جسم و ذهن فرد، شده و سپس، انرژیهای مثبت موجود در جهان، توسط انجام دعا و ذکر، به وسیله بیمار، به سمت وی، کشیده خواهند شد.

آن چه که در این روش درمانی، بدان، نیازمندیم عبارتند از: یک سطل با اندازه ای مناسب، آب شهری، سنگ نمک و یک حوله. برای شروع، سطل را تا نیمه، پر از آب، نموده و دو قاشق غذاخوری سنگ نمک به آن، اضافه می کنیم. سپس، پاهای خود را - به صورتی که هیچ تماسی با هم، نداشته باشند - داخل آب درون سطل، گذاشته و دعا می کنیم انرژیهای منفی از وجود ما، خارج و وارد آب، شود. آن گاه، همان گونه که پاهایمان داخل آب، قرار دارند، به مدت 15 دقیقه، به ذکر نام خداوند، می پردازیم. بعد از گذشت 15 دقیقه، از خدا، به خاطر شفائی که به ما، عطاء کرده، قدردانی  و پاهایمان را با حوله، خشک نموده و آب نمک داخل سطل را داخل، توالت، می ریزیم و سطل را آب می کشیم.

بعد از انجام این روش، نشانه هائی در ما، آشکار می گردند که نشان دهنده رفع انرژیهای منفی موجود، می باشند. این نشانه ها عبارتند از: خمیازه کشیدن مکرر، آروغ زدن پی در پی، تغییر رنگ آب داخل سطل، کرختی پاها، احساس لزجی در پاها، احساس گرما در گوشها و چشمها و استشمام بوی بد از آب.